תוספת שכר

כמה קשה תצטרכו לעבוד כדי לקבל תוספת שכר חודשית של 5,000 ש"ח?

אז, נניח שתוספת של 5,000 ש"ח להכנסה החודשית של הבית שלכם, הייתה מאפשרת לכם את רמת החיים שאתם שואפים אליה. תוספת כזו הייתה מאפשרת לא רק לחיות "מהיד אל הפה", אלא אולי לסגור הלוואות שלקחתם, אולי לשפר דיור או לקנות רכב חדש, או אולי להגשים כמה חלומות שדחיתם לעת שבה יהיה לכם מספיק כסף…

הדרכים הברורות להשגת תוספת של רווחים היא השגה של עבודה נוספת או "שעות נוספות". אבל שתי דרכים אלה הן שוחקות ותלויות ביכולת הפיזית שלכם להשקיע בעוד עבודה. עצם התוספת של שעות ליום העבודה שלכם – היא בדרך כלל ירידה ברמת ובאיכות החיים ולכן היום – אנחנו מחפשים פתרונות אחרים.

אפשרות נוספת היא, למשל, רכישה של נכס והשכרתו. רבים בוחרים באפיק זה של הכנסה, בהשקעה בנכסים בארץ ובחו"ל. אבל במרבית המקרים מדובר על השקעה לטווח ארוך, שהלוואה לצורך הרכישה עצמה בצידה. בחלק מן המקרים, השקעות כושלות משמען סיכון של סכומי כסף גדולים לטובת רווחים ספקולטיביים בעתיד.

אפשרות נוספת מומלצת היא השקעות בשוק ההון. מדובר בהכנסה פסיבית, מהסוג בו אין גובה השקעה מינימאלי או הכרח לסכום כסף משמעותי שצברתם לטובת ההשקעה, המהווה אפשרות קונקרטית (ממש כאן ועכשיו) ליצירת אפיק הכנסה משמעותי נוסף, גמיש ונזיל וכן מהווה אופציה "לסגור את הפינה" ולייצר עוד הכנסה חודשית לבית.

איך לומדים להשקיע באופן רווחי בשוק ההון?

ההחלטה לקחת שליטה על גובה ההכנסה ולפעול על מנת להגדיל אותה, תמיד נמצאת בידיים שלכם. יצירת אפיק הכנסה נוסף דרך השקעות בשוק ההון, הינו תהליך הדורש אימון ולימוד (אמנם קצר – אבל יש צורך ברצון והבעת רצינות ללמידה).

אם אתם בעלי מוטיבציה גבוהה ורואים את עצמכם מחפשים ומזהים עסקאות רווחיות בבורסה,על מנת להכפיל את הכנסות המשפחה ולאפשר חיים נינוחים יותר, אתם קוראים את הפוסט הנכון.

חושבים ללמוד להשקיע בבורסה?    קבלו ארבעה טיפים מנצחים:

נראה כי השקעה בשוק ההון, שנעשית באופן מושכל, עשויה להניב הכנסות פסיביות של אלפי שקלים בחודש.

להלן ארבעת הטיפים החשובים למסחר רווחי בשוק ההון:  

  1. טפחו חוויה של וודאות – בכל עסקה שאתם מבצעים, וודאו שאתם סגורים על כל מרכיבי העסקה. רק כשתרגישו בטוחים בעסקה שאתם מבצעים, תוכלו לתת לה את הזמן הדרוש להוכיח את עצמה, ולא תנסו לברוח ממנה – גם אם בהפסד – בהקדם האפשרי.
  2. דעו כמה כסף אתם יכולים להפסיד, או במילים אחרות – אל תסחרו בכסף פחדן. הסיכון בכל עמדה צריך להיות מדוד ומדויק כדי שתוכלו לצמצם את הבלתי צפוי ככל הניתן.
  3. לימדו להכין תכנית ולעבוד לפיה – שוב ושוב אני רואה סוחרים המבטאים לחץ אינטואיטיבי לסגור עסקאות מסיבות לא מוצדקות. חשוב לעבוד באופן מושכל ומתוכנן על מנת למקסם רווחים.
  4. השיגו לעצמכם ליווי מקצועי.- כי סוחר בלי ליווי הוא כמו תינוק חסר ישע. ליווי של סוחר טוב, כזה שמעניק מטריה מקצועית, ניהולית ומנטלית לתלמיד שלו, מנטור שייתן מענה לדילמות שצצות, שיידע לדרבן לחמדנות ולרסן לשמרנות – זה מכפיל כוח משמעותי ביותר בדרך להצלחה.

לסיכום, אם גם אתם לא מרוצים מההכנסה שלכם ויש לכם את הדרייב להרוויח יותר, ייתכן מאד שכדאי לכם ללמוד לסחור באופן עצמאי בשוק ההון. זוהי אופציה מעולה ששווה לכם לבדוק.

תוספת שכר
בודק...