ייעוץ ותכנון פיננסי למשפחות

זה לא אתם, זה השיטה

מרבית האנשים כיום הם "עבדים מודרניים" של השיטה הקפיטליסטית. והכוונה היא, שמאות אלפי משפחות, בעיקר בעשור האחרון, חוות קשיים כלכליים ואינן עומדות בנטל החובות הרובצים עליהן.

אז במה אשמה השיטה?

הבעיה היא שהשיטה מעודדת את תרבות הצריכה. ורובנו גדלנו בצל החשיבה שככל שיש לנו יותר – בית יותר גדול, מכונית יותר יקרה, תכשיטים יותר נוצצים, בגדים יותר ממותגים, אז אנחנו נחשבים ליותר מצליחנים. 

אבל רוב המשפחות, על מנת להשיג את "היותר" הזה נכנסות למינוס ואז לוקחות הלוואה בכדי לכסות את המינוס ושוב רוצות להגדיל עוד קצת את רמת החיים, ושוב נכנסות למינוס, ושוב לוקחות הלוואה בכדי לכסות את המינוס וחוזר חלילה. כך בהדרגה אנחנו הופכים להיות עבדים של החובות שלנו וכלואים בעבודה, לעיתים שאיננו אוהבים, בכדי לקבל שכר שיכסה חלק מהחובות.

ובמילים אחרות, רובנו צורכים יותר ממה שאנו צריכים ומסוגלים לשלם עבורו.

השאלה היא, איך יוצאים מהמבוך הזה?

הדרך הטובה ביותר היא לקחת הכוונה מקצועית אשר בעזרתה תלמדו איך לנהל את התקציב בצורה הטובה ביותר, איך לצאת מהמינוסים, איך לצמצם ולהוזיל את ההלוואות, איך לחסוך ובעיקר איך להשקיע ואיפה להשקיע בכדי להרוויח ולהצליח.

בסיוע הכוונה מקצועית אפשר לקבל החלטות פיננסיות מושכלות ונכונות.

אם הינכם מרגישים תקועים כלכלית, שההכנסה אינה מספיקה, שההוצאות חונקות ואתם נמצאים ברחוב ללא מוצא, עצרו! ממש מתחת לאף מחכות לכם שפע הזדמנויות חסרות תקדים לצמיחה כלכלית.

זה הכל עניין של החלטה

אמרו לעצמכם, מהיום אני לוקח את השליטה על החיים הפיננסיים שלי במלוא מובן המילה. מהיום אני לוקח אחריות! מהיום אני הולך ללמוד איך לחסוך, איך להשקיע, איפה מתאים לי להשקיע, מה זה שוק ההון ואיך אפשר להרוויח בו מבלי להסתכן. 

וזכרו: להרגלים הכלכליים שלנו יש כוח להרוס לנו את החיים, אך יש להם גם את הכוח להעניק לנו אושר ועושר מעבר לכל מה שאנו מסוגלים לדמיין.

אם הגעתם להחלטה שזהו זה…שמים קץ לעבדות,

אני אשמח להיות המנטורית הפיננסית שלכם,

זו שמכוונת אתכם בצורה מקצועית לעבר ההצלחה.

שלכם,

דורית נחמני

050-7709409

ייעוץ ותכנון פיננסי למשפחות
בודק...